kapcsolatlélegzetnyi hírlevélgyorskeresés
Loading
Tapintatos dohánygyárak

A dohánygyártók újabban árnyaltabb eszközökkel próbálkoznak. Egyfelől, dícséretes módon, fizetett hirdetésekben kérik áldozataikat, hogy legyenek tapintatosabbak a nem dohányzókkal szemben (lásd RTV újság), másfelől egy jól átgondolt, korosztályokra, pótcselekvésekre leosztott Utolsó Nagy Kampányra készülődnek, akárcsak régebben Amerikában. Megbízták a MODUS Marketing Tanácsadó Kft.-t, hogy végezzen kutatásokat különböző korosztályokban, elsősorban a gyengén vagy alkalmanként dohányzók körében általános módon a reklámokhoz kapcsolódó témákban, úgy mint:
mi a véleménye a szponzorálásokról?
szabadidő eltöltése
tv-reklámok
önismeret, megelégedettség, ideálok stb.
A kutatások és az ilyen ügyekben közreműködni hajlandó pszichológusok segítségével nálunk is csakhamar megláthatjuk majd a "húsz év körüli, elhízástól félő, édességet más pótcselekvésre cserélni vágyó szőke nők"-nek szóló cigarettareklámokat, és előbb-utóbb a nekünk szólókat is.
(ZöldPók)



JELES NAPOK
 Augusztus 01.
   A szoptatás világnapja
 Augusztus 09.
   Állatkertek napja
 Augusztus 09.
   A bennszülött népek világnapja
 Augusztus 20.
   1989-ben e napon gyilkolták meg elefántcsont-csempészek George Adamsont, Joy Adamson munkatársát és férjét
 Augusztus 06.
   Hirosima-Nagaszaki emléknap
 
© Leveg? Munkacsoport 1991-2006. — Villámposta: szerkeszto@lelegzet.hu
A Lélegzetben megjelent írások és képek egyeztetés után, a forrás és a szerző feltüntetésével közölhet?k más kiadványokban.